Владимир Нечипорук. «Миссия продать украинский фешн – выполнима»

Ярошенко Юля  |  Вторник, 19 марта 2013, 11:22
Генеральный продюсер Ukrainian Fashion Week – фигура довольно значимая, и если он о чем-то говорит, и это что-то «украинская мода», то делает это он конкретно и со знанием дела.
Владимир Нечипорук. «Миссия продать украинский фешн – выполнима»

Прошедшие Dafi Fashion Days  в Харькове подарили много приятных моментов для посетителей торгово-развлекательного комплекса «Дафи» и вместе с тем дали возможность харьковской прессе задать таким людям, как Владимир Нечипорук, действительно важные вопросы.

Владимир Нечипорук и Александр Васильев.Обратите внимание что в руках у г-на Васильева.

Тут уж право выбора каждый оставил за собой – то ли задавать «красивые и удобные» вопросы, то ли прямые на злобу дня.

Так, всего несколько комментариев от  одного из основателей Ukrainian Fashion Week, человека знающего изнутри весь процесс от эскиза до потребителя, дают понимание о том, как обстоят дела на Украинском модном рынке.

Владимир Нечипорук и Егор Зайцев

 Предварительно я  посетила 32-ю UFW, так уж звезды сошлись. Побывала на всех показах и пресс-конференциях с дизайнерами.

И был мною сделан, конечно, сугубо субъективный, вывод о несостоятельности «украинского фешна», о сложной судьбе этого специфического продукта на просторах нашей Родины, да и не только.

И мне непременно хотелось услышать обратное.

– Скажите Владимир, какова была реакция байеров на коллекции украинских дизайнеров, представленных на 32-й UFW? На пресс-конференции после показа Анисимова, например, его коммерческий партнер заявила, что на 70% коллекции был сделан первый заказ. Как обстоят дела с остальными дизайнерами?

Anisimov for 9,5 осень-зима 2013—2014

– Ви розумієте, те, що вдалося досягнути  українському тижню моди на цей час, це стати в чергу графіків тижнів моди.

Ми ідемо прямо за Паризьким тижнем моди, але в цьому і наша біда, бо після Парижу у баєрів вже не залишається грошей на закупку українських дизайнерів.

І впринципі за останні два роки вектор міжнародної супер-ліги різко зсунувся вбік на Схід. Тобто можливо баєри побачили там стрімкий розвиток технологій.

BOBKOVA осень-зима 2013—2014

На сьогодні важливіші продажи для українських дизайнерів були перед цим (UFW). Ми домовилися в Парижі с крамницями, бо на тижны моди  брали участь декілька українських дизайнерів. Там відбулися замовлення.

Після UFW ми сподіваємося що набір українських магазинів зміниться на користь українського виробника, що баєри перстануть їздити в Мілан на закупівлю, а будут купляти актуальні колекції українських дизайнерів.

BOBKOVA осень-зима 2013—2014

Так, для довідки: Бобкова продається у США, Ліля Пустовіт – у Сеулі, Парижі, Токио, Лондоні, Подолян – в Парижі, Лондоні і так далі.

Найскладнішим було побороти упередженість і снобізм  власників українських магазинів і депресивність дизайнерів так само. Бо не має ж митніх кордонів, дизайнери завжди під рукою все можна відшити, допомогти і так далі.

PODOLYAN осень-зима 2013—2014

– Но, согласитесь, что дело не только в снобизме отечественніх байеров, но и попросту в том, что у наших дизайнеров, к сожалению, нет возможности систематически в больших объемах из сезона в сезон производить коллекции ввиду неразвитости индустрии легкой промышленности и огромных налогов на малый и средний бизнес.

– Ну може в нас не все так радужно, але не так і  сумно. В принципі такі українські дизайнери як Анісімов, Зємськова і Ворожбіт, Пустовіт роблять колекції, і в них немає фінансового чи іншого тиску, зрозуміло, що вони з цього живуть, годують свої сім'ї, своїх співробітників

Звичайно ми всі мріємо, щоб наприклад  половина торгового центру «Дафі» арендували українськи дизайнери.

ZEMSKOVA&VOROZHBYT осень-зима 2013—2014:

В принципі я можу сказати Вам статистику – якщо брати топ-20 комерційно успішних українських дизайнерів, приблизне зростання обсягів продажу складає 30 відсотків.

– Скажите, а кого из украинских дизайнеров Вы считаете наиболее коммерчески успешными? Три фамилии.

– Пустовит, Бублик и Подолян, Бобкова.

Anna Bublik осень-зима 2013—2014

– А как молодому начинающему дизайнеру пробиться и найти деньги на реализацию своїх идей?

– По-перше гроші, вони важливі звичайно, проте першочергове та головне – бажання діяти. Молодому дизайнеру шукати інвестора – це перший крок в нікуди.

Потрібно приймати участь у конкурсах, демонструвати себе і свої вміння.

Наприклад в рамках Ukrainian Fashion Days ми проводимо конкурс «Погляд у майбутнє», який на першому етапі не передбачає грошових вкладів, потрібно лише відправити ескізи. Це прекрасний старт, фіналісти конкурсу мають змогу створити власну колекцію і показати її на Ukrainian Fashion Days, де функціонують проекти « Нові імена» та «Fresh Fashion».

Мені здається, потрібна наполеглива праця. Бо кожний рік у вищих навчальних закладах випускається тисячі спеціалістів, але ж країні не потрібно стільки дизайнерів.

Важливо розуміти, що це дуже нелегка професія, в ній набагато менше романтизму ніж ви думаєте.

comments powered by HyperComments