LVIV CYCLE CHIC fashion show на Львівському тижні моди

Наталя Істоміна  |  Пятница, 25 октября 2013, 08:30
Мода у свідомості більшості людей асоціюється з чимось прекрасним, але далеким і не надто пристосованим до повсякденного життя. Саме це перешкоджає їй стати частиною із життя більшості суспільства. Цьогорічний Lviv Fashion Week кинув виклик такому стереотипу.
LVIV CYCLE CHIC fashion show на Львівському тижні моди

 

    Саме відкриття модного тижня відбулося на "Фабриці повидла". Моделям підкошувалися ноги на імпровізованому подіумі, який був не що інше, як земля покрита тканиною. Місцем локації організатори прагнули зробити моду ближчою до людей. Враховуючи те, що сучасні жінки щодня так дефілюють по нерівному асфальті – то організатори досягли поставленої цілі.

    Особливою була також тематика презентованого одягу. Дизайнери продемонстрували LVIV CYCLE CHIC fashion show, ідея якого полягала в тому, що навіть велопрогулянки не привід відмовлятися від вишуканого одягу. Моделі із колекції були пристосованими для велосипеда або ж для щоденного використання.

    LVIV CYCLE CHIC fashion show відбулося вперше. Завдяки дійству, відбулася пропаганда екологічного транспорту як модного і корисного способу пересування. Серед дизайнерів, які приготували одяг для показу були Ірина Труш, Олександра Фольтович, Надія Юрків, Наталі Красневич, Софії Смоліцької та інші талановиті митці.

    Дизайнер марки „Ману” Наталі розповіла, що основною темою була веломода. „Але потім так сталося, що концепція дуже змінилася. І на завершення речі набули зовсім інакшого характеру і вигляду. І взагалі, у половині з того навіть не можна кататися на ровері. Але в цьому суть моди, що можна поєднати непоєднувані речі” – розповіла мисткиня.

    Дизайнер поділилася також своїми враженнями щодо місця локації модного тижня. „Я бачила на фото цю фабрику, вона мені подобалась. Але я не знала, що тут можна щось таке зробити. Я вважаю, що всі люди на своєму місці, тому мені все дуже подобається” – запевнила Наталі.

    Дизайнер також зазначила, що це вже її третій показ. На запитання чи знає вона свого клієнта Наталі відповіла: „Я не орієнтуюся на клієнта як на такого, на конкретних людей чи окремих субкультур. Я роблю гарний одяг, мені подобається, коли люди його бачать і коли вони його хочуть придбати”.

Фото: Валерій Шмаков

comments powered by HyperComments