Alfredo Villalba на подіумі Львівського тижня моди

Наталя Істоміна  |  Понедельник, 28 октября 2013, 02:18
У рамках Львівського тижня моди відбувся показ колекції відомого світового бренду Alfredo Villalba. Участь марки відбулася за підтримки Fashion Politikque Ltd. Та F'OLITIQUE Magazine London.
Alfredo Villalba на подіумі Львівського тижня моди

    Alfredo Villalba – іспанський бренд, який відомий прекрасною ручною роботою і використанням кращих тканин з Італії, Швейцарії, Австрії та Франції. Креативним директором компанії є син Альфредо Віллальба, Дієго Віллальба. Роботи Дієго фігурують на обкладинка і у фотосесіях таких всесвітньо відомих журналів як Cosmopolitan, Hola та Vogue. Одяг із колекцій Alfredo Villalba носять Періс Хілтон, Лілі Дональдсон, Лейт Лезарк, Ельза Патакі. Дієго Віллальба – дизайнер року за версією Cosmopolitan Spain.

    Речі від бренду Alfredo Villalba можна придбати у Мадриді в бутіку, що на вулиці Serrano та в іспанському місті Марбелла у престижному районі Puerto Banus.

    Дієго Віллальба  розповів на прес-конференції, що основна мета бренду – це задовільнити загальний ринок на якому знаходяться молоді люди і молоді дівчата. „Відповідно для нас дуже важливо, щоб вони залишалися задоволеними. Нотки іронії, які є в нашому одязі не притаманні багатьом брендам і ми вважаємо, що саме це і є особливою рисою, яка нас вирізняє і завдяки якій ми займаємо особливе місце на ринку. Крім того, нам дуже подобається відрізнятися від інших, тому ми не приєднуємося до жодних інших груп. Ми є окремою маркою, яка має власний логотип і ми себе позиціонуємо як бренд, який існує на модному ринку сам по собі” – розповідає дизайнер.

    Дизайнер зазначив, що, що одяг бренду для молодих дівчат. Проте пояснив, що мається на увазі дівчина молода духом. „Це може бути як жінка 40 – 50 рр., так і молода дівчинка, яка завжди залишатиметься молодою в душі. У нас немає конкретної вікової категорії” – переконує митець.

    Колекція, яку презентував бренд  Alfredo Villalba є новою. „Це ексклюзивний показ, тому що ми приїхали вперше показувати його сюди” – зазначає Дієго Віллальба.

    „На даний момент ми вважаємо, що Іспанія є нашим основним ринком. Ми маємо там магазини і працюємо відповідно на цей ринок. Але вже більше 2-х років ми намагаємося розширити наші кордони, працювати на міжнародному рівні. Але, тим не менше, ми б хотіли зазначити, що наші клієнти знаходяться у цілому світі, а не тільки Іспанії” – розповідає митець.

    На запитання журналістів чи купують українські зірки одяг цього бренду Alfredo Villalba відповів, що, нажаль, ні. Проте Дієго Віллальба зазначив, що із задоволенням познайомився б із якоюсь зіркою з України.

    „Ми проїжджали повз Київ і таке враження, що він дихає модою. В центрі панував дух бізнесу, проте, це місто, яке дихає модою. Нажаль, про Львів ще нічого сказати не можуть, бо нещодавно приїхали і ще нічого не бачили” – розповідає дизайнер.

Фото: lviv.glo.ua

comments powered by HyperComments