„Frau Blau” – мода без рамок і застережень

Наталя Істоміна  |  Вторник, 29 октября 2013, 23:38
„Frau Blau” – ізраїльський модний бренд, заснований подружжям Олени Блаунштейн (Helena Blaunshtein) і Філіпа Цеханского (Philip Tsekhansky). Марка є символом ізраїльської моди і втілює чуттєвість, невинність, свободу та божевільність. Ключовими рисами марки є мікс тканин і текстур, а також використання несподіваних деталей. У рамках Lviv Fashion Week „Frau Blau” продемонстрував львів’янам нову колекцію, а сам Філіп Цеханский прочитав лекцію як він сам виразився про те, „…як ми починали, чого добивалися спочатку і чого добиваємося зараз”. Таким чином для місцевих модниць була привідкрита завіса над світом ізраїльської моди та історією вже легендарного бренду.
„Frau Blau” – мода без рамок і застережень

    Бренд „Frau Blau” був заснований у 2002 році. „В модній індустрії ситуація була незрозуміла. Тобто, закінчилися дев’яності, почалися нульові… Колекції одягу того періоду були формальні і зрозумілі” – так характеризує ті роки дизайнер. З моменту утворення до сьогодні митці „Frau Blau” придумали Double (одяг, який можна вдягати двадцятьма різними способами) і Trompe-l'œil (технологію окрешення тканини, яка дозволяє одній речі з гардеробу імітувати іншу). Філіп та Олена входять до 40 найвідоміших ізраїльтян молодших 40 років, нагороджені Державною премією в області дизайну і є авторами виставки у Державному музеї мистецтв (Хайфа).

    Родзинкою марки „Frau Blau” є технологія Trompe-l'œil. Як розповідає дизайнер – це жарт, який згодом переріс у щось абсолютно нове. Особливо актуальним такий жарт є в Ізраїлі. Адже це країна, де на вулиці неймовірна спека. Дрес-кодом навіть для чиновників є пом’ята сорочка. Проте, не дивлячись на такі обставини ізраїльтяни хочуть бути європейцями. І тут технологія Trompe-l'œil допомагає як ніщо краще. Адже, саме завдяки їй піджак можна не вдягати, а намалювати на одязі. І при цьому візерунок не розтягуватиметься. Як зазначає дизайнер, це своєрідна заява, наприклад: „Я прийшов у сорочці!”

    Під час лекції дизайнер розповів багато цікавого про бренд, його створення, розвиток і ключові моменти на шляху до успіху. Поряд із розповідями про модні тенденції Іраїлю і розвиток „Frau Blau”, митець передав найголовніше – розуміння того, що як мода вцілому, так і окремі бренди – це впершу чергу люди, які над ними працюють.

Фото: Валерій Шмаков

 

comments powered by HyperComments