Alfredo Villalba на подіумі Львівського тижня моди

Alfredo Villalba – іспанський бренд, який відомий прекрасною ручною роботою і використанням кращих тканин з Італії, Швейцарії, Австрії та Франції. Креативним директором компанії є син Альфредо Віллальба, Дієго Віллальба. Роботи Дієго фігурують на обкладинка і у фотосесіях таких всесвітньо відомих журналів як Cosmopolitan, Hola та Vogue. Одяг із колекцій Alfredo Villalba носять Періс Хілтон, Лілі Дональдсон, Лейт Лезарк, Ельза Патакі. Дієго Віллальба – дизайнер року за версією Cosmopolitan Spain.
Речі від бренду Alfredo Villalba можна придбати у Мадриді в бутіку, що на вулиці Serrano та в іспанському місті Марбелла у престижному районі Puerto Banus.
Дієго Віллальба розповів на прес-конференції, що основна мета бренду – це задовільнити загальний ринок на якому знаходяться молоді люди і молоді дівчата. „Відповідно для нас дуже важливо, щоб вони залишалися задоволеними. Нотки іронії, які є в нашому одязі не притаманні багатьом брендам і ми вважаємо, що саме це і є особливою рисою, яка нас вирізняє і завдяки якій ми займаємо особливе місце на ринку. Крім того, нам дуже подобається відрізнятися від інших, тому ми не приєднуємося до жодних інших груп. Ми є окремою маркою, яка має власний логотип і ми себе позиціонуємо як бренд, який існує на модному ринку сам по собі” – розповідає дизайнер.
Дизайнер зазначив, що, що одяг бренду для молодих дівчат. Проте пояснив, що мається на увазі дівчина молода духом. „Це може бути як жінка 40 – 50 рр., так і молода дівчинка, яка завжди залишатиметься молодою в душі. У нас немає конкретної вікової категорії” – переконує митець.
Колекція, яку презентував бренд Alfredo Villalba є новою. „Це ексклюзивний показ, тому що ми приїхали вперше показувати його сюди” – зазначає Дієго Віллальба.
„На даний момент ми вважаємо, що Іспанія є нашим основним ринком. Ми маємо там магазини і працюємо відповідно на цей ринок. Але вже більше 2-х років ми намагаємося розширити наші кордони, працювати на міжнародному рівні. Але, тим не менше, ми б хотіли зазначити, що наші клієнти знаходяться у цілому світі, а не тільки Іспанії” – розповідає митець.
На запитання журналістів чи купують українські зірки одяг цього бренду Alfredo Villalba відповів, що, нажаль, ні. Проте Дієго Віллальба зазначив, що із задоволенням познайомився б із якоюсь зіркою з України.
„Ми проїжджали повз Київ і таке враження, що він дихає модою. В центрі панував дух бізнесу, проте, це місто, яке дихає модою. Нажаль, про Львів ще нічого сказати не можуть, бо нещодавно приїхали і ще нічого не бачили” – розповідає дизайнер.
Фото: lviv.glo.ua